25 Haziran 2012 Pazartesi

YAZ GELDİ

Heh tamam yaz geldi.Sıradaki yazımı şuradan yazıyorum
                 Desem inanmazsınız tabi hatta ben bile şaşırdım buraya gitmek beeen :D
Ne bu milletimizde yaz geldi.bu yaz nereye gitsek.off şu otele mi gitsek.Babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi :P.Bu insanlar herkesi kendileri gibi zannediyor galiba.Bana göre tatil demek ev demek kola demek sınırsız internet demek.ders çalışmamak artık demek demekte demek yani ama sizden bi kaç ricam var yapıyorsanızda yapmayın derim ben bizzat kendim


1.)her bulduğunuz kafede öpüşüp koklaşıp resim koymayın
2.)tamam diyelim resim koydunuz.bari o resmi değiştirip yüzünüze bembeyaz nur indirmeyin sivilcelerinizin olduğunu hissediyorum olabilir sorun değil ama kötü duruyo bem beyaz bi renk ...
3.)güya sahilde uyumuşsunuz da sizi biri resminizi çekmiş süsü vermeyin çok abes kaçıyor
4.)bence en önemli maddesi gittiğiniz yerden bizene yok şurdayım yok şu havaalanındayım diye kendinizi etiketlemeyin
 ŞİMDİLİK AKLIMA GELEN BUNLAR DİĞER YAZILARIMDA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder