25 Haziran 2012 Pazartesi

1.yazım)sınavlar

Herkese merhaba
ilk yazıma herkesin derdi olan sınav ile ilgili yazı yazmak istedim
bu sınavları en zor olanda başladığın yere geri dönmektir.Çok güzel hayaller kurup bir anda hepsinin yıkılması çok acı veren bir olaydır.Bir sınav insanı bu kadar yıkmamalı diyoruz kendi kendimize.Çevremizde de 'önce sağlık' cümlesini duyuyoruz .Bu önce sağlık lafı artık bende kötü etkiler uyandırmaya başladı.Hep bu sözü kötü sonuçlanmış olaylar sonrasında bana söylenen avutma sözü olduğundan olabilir.Neden eğitimle ilgili tüm hayatım ters gitmek zorunda ve bunun yanında diğer içimde savaştığım olaylar hariç onları saymıyorum bile artık onlarla başediyor gibiyim... 




Yaşananlardan sonra hayata devam etmek çok zor geliyor tabi bide bunlara dışarıdan bakanlar ayrı takma diyorlar ama öyle olmuyor.Bu sınavı kötü geçme olayını depremde, insanın yıkılan evine benzetiyorum.Hayatını evine benzetebilirsin ve depremide sınava...Şiddetli bir depremde evin yerle bir olur sonra kaldığın yerden devam etmek istersin.Deprem biter ve enkaza gidersin belki aralarında işine yarayacak eşyalarını bulmak için.Bir bakarsın ki hepsi paramparça...




Uykundan,yemekten,gezmekten fedakarlık edip yaptığın bir sürü eşya paramparçadır.Asıl kötü olanda o değil midir
sonra olanlara bakıp hiç birşey  olmamış gibi yoluna kaldığın yerden devam etmek zorundasındır ve bu olay 2. defa olursa yada 3. yada 4. yada 5. .....


aslında bu yazımı okuyanlar benim umutsuz,manik depresif vb. biri olduğumu düşünecektir ama öyle değilim gerçekten sadece sınav hakkında olan düşüncelerimi yazmak istedim diğer yazılarımda görüşmek dileğiyle.....

4 yorum:

  1. hoşgeldin, blogun hayırlı olsun. daha ilk yazıda sınavlardan bahsedilir mi? :P

    YanıtlaSil
  2. :) aklıma o geldi.onu yazayım dedim

    YanıtlaSil
  3. Sınavzede :) hayırlı olsun. Kader yoldaşı mıyız ehe
    Ee şu an için yapacağın en aptalca şey sınavın sonuçlarini düşünmek olur ki yapma. Kimseye faydası olmaz bunun, benim sınavım aman amanbi sınav değildi hatta sınırdayim ama umrumda değil artık, bu saatten sonra yapacağım en güzel şey tatilin tadını çıkarmak, erteledigim ne varsa yapacam :) sen de bana uyar mısın bilmem ama kafanı kurcalayan şeylerden kurtul ;)

    YanıtlaSil
  4. bencede olan oldu bikere dediğini düşüncem :)

    YanıtlaSil