29 Haziran 2012 Cuma

4.Yazım)garip aşklar

Herkese merhaba
Bu yazımda aşktan bahsetmek istiyorum.yapılan bir araştırmaya göre sevgililerin yüzde bilmem kaçı sayısal değerlerini hatırlamıyorum ama işte onlar ilişkiden memnun değilmiş ve çoğu gösteriş için çıkıyormuş.abı bu nasıl bi mantık bunu okurken hiç öyle bişey olur mu ya dediğinizi duyar gibiyim ama sizinde gözlemlemenizi isterim…

Gösteriş için derken yakışıklılık ve güzellikten bahsetmiş.insan o kişinin ruhuna göre sevip sevmemesi için karar vermeli yakışıklılık ve güzellik için değil…
Yok bu yanıma yakışıyor mu
Yok bu biraz zayıf bunun large var mı
                 Belkide en iyi aşk aşağıdaki resimdir J


Ne düşünüyorlar acaba yazın sahilde el ele gezerken tutuşurken düşündükleri aşk değilde etraftakiler ne düşünüyor.acaba şu kıza/oğlana hava atabildim mi? yada off 1-0 oldu mu
Böyle düşünüyorsan hiç sevgili olma.evet bu kadar basit sonra kendini içkiye vuruyorsun,ağlıyorsun ,zırlıyorsun al bunu hakettin sen.üzgünüm ama günümüzün aşkları çoğu böyleymiş o yapılan araştırmaya inanmamıştım ama kendim çevreyi gözlemledim de harbiden öyle gibi duruyor.

Yine diyorum böyle düşünüyorsan hiç sevgili olma…
Sevgili,aşk dediğin resmen o kişi senin en iyi arkadaşın olmalıdır herşeyi yapabilmelisin,birbirinize tüm sırlarınızı anlatmalısınız ki yok sana mesaj attım neredeydin?dün aradım niye açmadın? Gibi sorulara dostunuza nasıl cevap veriyorsanız öyle rahatca cevap verebilmelisiniz asıl aşk budur…..



E tabi egosu yüksek olan kişilerde olacaktır onuda en iyi arkadaşların arasından nasıl rahatça çıkartabiliyorsan sevgiliyide öyle çıkartacaksın hatta onu ennn uzağa Çine kadar yolla gitsin J bu yazımda bunlardan bahsettim okuduğunuz için teşekkürler diğer yazılarımda görüşmek üzere ….

2 yorum:

  1. Yaşadığımız çağ çok garip..
    Ben yüreğini severim insan bir de beni sevmesini..

    YanıtlaSil
  2. bende senin dediğin gibi düşünüyorum ama istatistik öyle söylemiyor...

    YanıtlaSil