27 Haziran 2012 Çarşamba

3.yazım) İlginç özellikler vol-1

3. yazımda sizlerleyim.bu yazımda herkesin derdi olan bize göre temiz mi temiiizzz ama annelerimize göre kirli mi kirli odalardan bahsetmek istiyorum 

          Odam benim gözümle:

                         Odam annemin gözüyle:
                            farklı şekillerde görülüyor :)

Odam benim yaşam alanımdır kimse odama dokunmasın! kimse giremez aynı bedenime dokunma gibi(güncel bir slogan aklıma geldi J).abi nasıl bir iç güdüdür annelerin bu odayı dağınık hissetmesi.tam bi bilimsel araştırılacak konu olmaya yatkındır benden söylemesi

.aslında arada bende delirmiyor değilim
Anneeee  çorabımın teki yok!
Anneee telefonumu bulamıyorum!
Anneeee şu kitabım nerde!

Ve tüm bu dağınıklığıma laf eden anneme buradan her zaman kaybolan eşyalarımı ona göre dağınık olan odada eliyle koymuş gibi bulduğu için teşekkür ediyorum J bakın buda bi bilimsel araştırma konusu olabilir ( bu dağınıklıkta kaybolan eşyaları dağınık bir odada eliyle koyduğu gibi  birde hava atarak bulmak J )
Yazım ne kadar ironik oldu dimi.bi öyle diyordum şimdide böyle diyorum ilginç….

Galiba bu tüm annenelere doğuştan verilen bi özelliktir hele o terlik fırlatma yok muuu…çocukluğumu yedi onun sayesinde reflekslerim gelişti.ve bakmadan tam 12 den vurmak.



yazdıkça farkettimde ne kadar çok özellik varmış şimdilik aklıma gelen bunlar
Değerli vaktinizi ayırıp bu yazımı okuduğunuz için teşekkürler diğer yazılarımda görüşmek dileğiyle….

3 yorum: